dilluns, 26 d’octubre del 2009

Mort un bebè com a conseqüència dels maltractaments dels seus pares


Personalment trobo vergonyós com uns pares poden tractar així als seus fills/es. Crec que quan una parella o persona decideix tenir un fill/a és perquè en té ganes i pensa respectar-lo i cuidar-lo com es mereix.
A més a més, tothom ha de respectar els drets de les persones, cosa que aquests pares no van fer-ho.
El pediatre quan va veure els hematomes que presentaven aquests dos infants va activar el protocol correspost i va avisar a la policia. Personalment trobo que va actuar amb molta rapidesa i de la millor manera possible. Gràcies això el procés va començar abans.
Un altre problema que es presenta en aquestes situacions és on anirà aquest bebè?, Qui s’han farà càrrec?
Normalment en aquests casos els nens/es passant a un centre o a famílies d’acollida sinó hi ha cap familiar que s’han pugui fer càrrec.
Però realment creieu que aquests infants podran tenir la infància que tota persona es mereix?.
Una pregunta amb una gran diversitat de respostes i una mica complicada de respondre.
En definitiva, notícies com aquesta em fan posar la pell de gallina. Mai arribaré a entendre com uns pares poden maltractar als seus fills/es fins al punt de portar-los a la seva mort.


4 comentaris:

  1. Estic totalment d'acord amb tú. No entenc com uns pares són capssos de fer una animalada com aquesta a un ésser viu, a un infant. No es mereixen viure, s'haurien de podrir a la presó.
    Crec que si té algun familiar, ja sigui (avi/a,tiet/a,padrí/a), o algun altre que realment l'estimi i li doni les necessitats bàsiques corresponents, la costodia hauria de passar directament a aquest familiar, però sinó, és millor que el portin a un centre d'acollida i l'adopti una bona família que és el que es mereix aquest pobre infant.

    ResponElimina
  2. Jo crec que a vegades les persones no són humanes! ni els animals farien això! com pots maltractar una joia que has criat? quins valors li vols inculcar?... mare meva.. VERGONYÓS!

    ResponElimina
  3. Estic totalment dacord amb tot el que s'ha anat dient, com uns pares poden tenir un fill i maltractal? no ho entenc, mai ho podre arribar entendre!! ho trobo molt vergonyos, no ser com no els tanquen, directament no ser com des del primer moment no li van treure.
    QUINA CULPA TENIA EL BEBÈ?? jo crec que cap!

    ResponElimina
  4. MARE MEVA!no em surten les paraules ni per comentar-ho!no se'ls pot ni anomenar pares, un pares mai farien això!un fill és algu teu, algu que has portat tu al món, i tu mateix el fas fora d'aquest!SI ÉS VERGONYOS!

    ResponElimina